Pastels in winter - PART 2 !


Dzisiejsza stylizacja jest kontynuacją posta Oli "Yes,You can wear pastels in winter"

Ola w swojej stylizacji postawiła na delikatny dodatek jakim była kopertówka. Ja natomiast postanowiłam ożywić sobie zimę od stóp do głów! 

Nie wiem jak wy ale ja mam już ochotę pożegnać się z zimą ! Kurtkami,szalikami, czapkami etc. !
Czekam na wiosnę! Mam nadzieję, że zawita do nas w najbliższym czasie :)

Stylizacja zawiera klasyczne elementy mojej garderoby, czyli jegginsy + sweterek XXL, który był jednym z hitów sezonu Jesień / Zima 2012. Na wyprzedażach można było spotkać ich całe mnóstwo! Kalosze, również gościły w którejś ze stylizacji Oli. Można je dostać w decathlonie na dziale jazda konna. Cena jest bardzo przystępna (69,60 zł) Jeżeli chcemy je nosić w zimę musimy pamiętać o ciepłych skarpetach oraz getrach :) 

BYŁO BARDZO ZIMNO, ALE MUSIAŁAM NA CHWILKĘ POŻEGNAĆ SIĘ Z MOJĄ KURTKĄ ABYŚCIE MOGLI ZOBACZYĆ MOJE "ZIMOWE PASTELE" :D












Kurtka / Jacket - Tally Wejil
Sweter / Sweater - Reserved
Jegginsy - H&M
Szalik / Scarf - Stradivarius
Czapka / Cap - River Island
Kalosze / Wellingtons - Decathlon
Torebka / Bag - Parfois

5 comments:

Unknown said...

Jejku jaka z Ciebie ślicznotkaa;) Świetna stylizacja! <3

xoxo
holdmelikeapillow.blogspot.com

Unknown said...

Super zestaw, bardzo podoba mi się jak łączysz kolory i faktury!!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

arno said...

Hi Marta! I like a lot yoyr look. Would you like to appear in my blog about rubber riding boots trend?
Kiss!

Anonymous said...

Świetnie wyglądają te kalosze.Ciągle o nich myślę. Chciałam tylko wiedzieć, czy sama sobie dajesz radę z sciaganiem?

Marta said...

Tak, sama sobie daję radę :) Co prawda na początku był mały problem , ale trzeba je po prostu rozchodzić. Jak najbardziej polecam kalosze! Chodzę w nich bardzo często i nic się z nimi nie dzieje :)

Pozdrawiam Marta!

Post a Comment